Офіційний сайт Василівської районної ради

Пошук

Розділи

Календар

« Травень 2024 »
Пн   6 13 20 27
Вт   7 14 21 28
Ср 1 8 15 22 29
Чт 2 9 16 23 30
Пт 3 10 17 24 31
Сб 4 11 18 25  
Нд 5 12 19 26  

Електронні сервіси

Новини

Прозорість, відкритість та розуміння – завдання управління Пенсійного фонду Василівського району

Як повідомив на засіданні колегії перший заступник начальника Управління Пенсійного фонду в Василівському районі Ігор Павліченко, робота управління направлена на реалізацію державну політику в соціально-економічній сфері на території Василівського району забезпечуючи ефективне управління солідарною системою загальнообов'язкового державного пенсійного страхування від збору,

акумуляції та обліку внесків до своєчасної і повної виплати пенсій, допомог на поховання та інших соціальних виплат. Основним завданням управління є організація забезпечення виконання вимог законодавства про державне пенсійне страхування; облік платників страхових внесків та інших платежів до Пенсійного фонду, перевірка правильності призначення і виплати пенсій та допомог, забезпечення фінансування витрат на виплату пенсій.

 Так, застаном на 01.01.2014 року до бюджету Пенсійного фонду в районі надійшло власних коштів всього 191302,8 тис.грн, в тому числі:

 - внесків на загальнообов’язкове державне соціальне страхування 169130,9 тис.грн, або 88,4 % загальної суми власних надходжень;

 - внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування 69,4 тис.грн, або 0,04 % загальної суми власних надходжень;

 - коштів на відшкодування витрат на виплату та доставку пільгових пенсій по списку 1 та по списку 2 22017,1 тис.грн, або 11,5 %;

 - інших платежів 85,4 тис.грн., або 0,04.

 На виконання доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, Пенсійного фонду України щодо погашення заборгованості з обов’язкових платежів перед Фондом управлінням в районі проводиться активна робота щодо контролю за своєчасною сплатою страхових внесків та єдиного соціального внеску та вжиття в установленому порядку заходів, спрямованих на погашення заборгованості.

 На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 12.04.2013р. №184 «Про погашення заборгованості підприємств області перед Пенсійним фондом України» управлінням розроблені графіки по погашенню заборгованості зі сплати страхових та єдиного внесків в сумі 416,7 тис.грн. За станом на 01.01.2014 року річне завдання виконано на 85,6%, повністю виконали завдання 59 платників на суму 349,4 тис.грн., частково 6 - на суму 7,5тис.грн., зовсім не приступили до виконання завдання 11 на суму 59,8тис.грн.

 За порушення платіжної дисципліни до боржників прийнято 81 рішення про застосування фінансових санкцій за порушення норм чинного законодавства на суму 446,0 тис.грн., на 23 керівника підприємств-боржників накладено адміністративних стягнень на загальну суму 10285 грн. У відділі державної виконавчої служби на виконанні знаходиться виконавчих документів на загальну суму 691,8 тис.грн.

 З початку року управлінням в районі призначено 889 нових пенсій, в тому числі 323 пенсії жінкам, з них 95 – достроково. Проведено 1175 перерахунків пенсій відповідно до ст. 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», що становить майже 27% від загальної кількості працюючих пенсіонерів (4406 пенсіонерів).

 Станом на 1 січня 2014 року середній розмір пенсії в районі складає 1576,65 грн., що на 4,4 % (65,89 грн.) більше в порівнянні з минулим роком.

 Одним із основних завдань управління Пенсійного фонду України в Василівському районі є реальне вирішення питань, які пов’язані із прийомом громадян і реалізацією ними конституційного права на звернення. Стан роботи із зверненнями громадян щомісяця розглядається та аналізується на оперативних нарадах при начальнику управління.

 В управлінні відбувається робота з удосконалення організації особистого прийому громадян. На виконання Указу Президента України від 18 грудня 2007 року №1228/2007 “Про додаткові невідкладні заходи щодо створення сприятливих умов для життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями” забезпечено безперешкодний доступ громадян до управління та до відділу пенсійного забезпечення в м. Дніпрорудне. На виконання заходів, затверджених вище вказаним наказом, щодо поліпшення умов для обслуговування осіб з обмеженими фізичними можливостями відповідно до Указу Президента від 18 грудня 2007 року № 1228/2007 в управлінні створено реєстр громадян району з обмеженими можливостями.

 Протягом 2013 року спеціалістами відділів пенсійного забезпечення було здійснено 35 відвідування пенсіонерів даної категорії.

 З метою підвищення ефективності надання громадянам соціальної підтримки та практичної допомоги у комплексному обслуговуванні населення фахівці управління приймали участь у роботі “мобільних соціальних офісів”. З початку року взято участь у 12 виїзних прийомах, на яких 112 громадян отримали консультації з пенсійних питань.

 Громадські приймальні управління розташовані на перших поверхах, обладнані комп’ютерною технікою з відповідним програмним забезпеченням. За 12 місяців 2013 року до них за консультаціями звернулось 269 громадян (159 чоловіка у м. Василівка та 110 громадян у м.Дніпрорудне), що на 143 чоловіка менше ніж за відповідний період 2012 року.

 В управлінні у щоденному режимі роботи працюють дві “гарячі” телефонні лінії. Протягом 2013 року їх послугами скористалися – 383 чоловік (150 – у м. Василівка та 233 - у м. Дніпрорудне). Кількість звернень в порівнянні з відповідним періодом минулого року збільшилась на 46 звернень. Щомісячно, кожного останнього четверга в управлінні проводилась “пряма” телефонна лінія з населенням району на яку звернулося 26 громадян.

 Протягом 2013 року проведено 25 зустрічей за місцем проживання громадян (охоплено заходами 576 осіб) та 10 зустрічей в трудових колективах (322 чоловіка). Опубліковано 18 матеріалів в районній пресі.

 Кількість звернень громадян протягом 2013 року до управління склала 201 звернення що в порівнянні з відповідним періодом минулого року більше на 30 звернень. Питання, порушені у зверненнях громадян (на прийомах та в письмових зверненнях) до управління розподіляються так: про призначення та перерахунок пенсій – 49 (або 25 % від загальної кількості звернень за 12 місяців 2013 року), роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 145 (або 72 %), сплата внесків – 7 (або 3 %).

 Важливим фактором в роботі із зверненнями громадян є особисті прийоми громадян керівництвом управління. За 12 місяців 2013 року кількість звернень до керівництва управління збільшилась на 56 звернень в порівнянні з аналогічним періодом минулого 2012 року і складає 166 звернень.

 Основні питання з якими звертаються пенсіонери на особисті прийоми це правильність нарахування розміру пенсій, правильність проведення перерахунків пенсій. Всі звернення розглядаються вчасно та надаються відповідні рекомендації та роз’яснення.

 Для забезпечення підвищеннярівня обслуговування громадян, створення відкритості, довіри та партнерства в управлінні реалізовано заходи направлені на створення відділу з обслуговування та розгляду звернень громадян за принципом «єдиного вікна».

 Цей відділ покликаний забезпечувати спрощення процедур отримання послуг, підвищення якості та комфортності їх надання, забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій при їх отриманні, а також скорочення термінів надання послуг через формування ефективної системи взаємодії з особою, що звертається, підвищення поінформованості про порядок, способи та умови їх отримання через функціонування постійно діючої системи інформаційного супроводження. Головною метою є зручність доступу усіх категорій громадян до необхідної інформації та здійснення прийому без встановлення спеціальних днів і годин, без поділу за зональним чи дільничним принципом у межах одного управління.

 Поруч функціонує інформаційний кіоск, який на підставі страхового свідоцтва дозволяє переглянути будь-які відомості про себе як застраховану особу, що містяться в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, зокрема, про сплачені внески, набутий страховий стаж, розмір заробітної плати, необхідний для призначення пенсії тощо. Пенсіонери за допомогою пенсійного посвідчення мають можливість ознайомитись з нарахованою та виплаченою сумою своєї пенсії.

 Пенсійним фондом України протягом 2013 року на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України реалізовано заходи щодо створення відкритого доступ до послуг у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування через веб-портал за допомогою Інтернету.

 Його створення забезпечило покращання якості та оперативності обслуговування громадян щодо надання електронних послуг Фонду, можливість подальшого впровадження технології електронного урядування в соціальній сфері.

 Звернувшись до послуг, які надаються через веб-портал, користувачі мають можливість отримати інформацію щодо умов, порядку призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії; отримати інформацію про суму нарахованої та виплаченої пенсії, про нарахування та сплату внесків на загальнообов’язкове соціальне страхування з 2000 року. Також, мають можливість ознайомитись із формами заяв, необхідних для призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії, отримання допомоги на поховання та заповнити їх, користуючись наданими інструкціями. Та найголовніше можуть безпосередньо звернутися з зверненням до різних територіальних управлінь Пенсійного фонду України.

 За підсумками дружньої, наполегливої, відповідальної та кропотливої роботі в управління постійно займає за рейтингом одне із вищих місць серед управлінь Пенсійного фонду України в області.

середа, 05 Лютого 2014 13:54 | Переглядів: 538

закрыть

Розмір шрифту: [великий] [маленький]

Схема кольорів: [біла] [синя] [зелена] [чорна]

Зображення: [чорно білі] [кольорові]

[+ Застосувати]   [- Скинути налаштування]