Офіційний сайт Василівської районної ради

Пошук

Розділи

Календар

« Квітень 2024 »
Пн 1 8 15 22 29
Вт 2 9 16 23 30
Ср 3 10 17 24  
Чт 4 11 18 25  
Пт 5 12 19 26  
Сб 6 13 20 27  
Нд 7 14 21 28  

Електронні сервіси

Новини

Про порядок надання адресної соціальної допомоги для оздоровлення дітей, які виховуються в сім’ях, де один із батьків працює у бюджетній установі

Відповідно до розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації від 24.05.2018 № 285 «Про затвердження Порядку надання адресної соціальної допомоги для оздоровлення дітей, які виховуються в сім’ях, де один із батьків працює у бюджетній установі» зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції у Запорізькій області29 травня 2018 року за № 65/1944 

та на виконання Комплексної обласної програми з оздоровлення та відпочинку дітей, сімейної, гендерної політики та протидії торгівлі дюдьми на 2017-2021 роки, затверженої рішенням Запорізької обласної ради від 26.01.2017 № 57, передбачено надання адресної соціальної допомоги для оздоровлення дітей, які виховуються в сім’ях, де один із батьків працює у бюджетній установі.

Право на отримання соціальної допомоги має один із батьків, який працює не менше ніж 6 місяців у бюджетній установі, та має реєстрацію місця проживання у Василівському районі.

Заявник має право самостійного та вільного вибору дитячого закладу оздоровлення та відпочинку дітей, який розташований на території Запорізької області.

Для оформлення соціальної допомоги заявник подає до органу соціального захисту за місцем реєстрації місця проживання:

-заяву про надання адресної соціальної допомоги;

- копію свідоцтва про народження дитини;

- копію паспорта громадянина України;

- копію витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання ( у випадку надання копії паспорта у формі картки);

-копію документа, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків. У разі, якщо особа через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платникаподатків та повідомила про це відповідний контролюючий орган, подається копія паспорта з відміткою про наявність у неї права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта;

- довідку з місця робти;

- копію путівки до дитячого закладу;

- оригінал документа (зворотнього талону до путівки до дитячого закладу або довідки) дитячого закладу про фактичний строк перебування в ньому дитини.

Відомості про заявника подаються з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних».

Соціальна допомога надається один раз на рік для оздоровлення одного або декількох дітей, які виховуються в сім’ї заявника, шляхом часткової оплати вартості путівки до дитячого закладу.

У разі подання заявником заяви на декількох дітей, розрахунок розміру соціальної допомоги здійснюється окремо на кожну дитину.

Розмір соціальної допомоги становить 50 % від загальної вартості путівки, але не більше розміру двох прожиткових мінімумів на одну працездатну особу в розрахунку на місяць та на момент звернення заявника.

Обчислення розміру соціальної допомоги проводиться без урохуваня невикористаних днів путівки до дитячого закладу.

Крім цього, відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», визначено, що оздоровча зміна – період перебування дитини в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку не менше 21 дня, протягом якого дитина отримує послуги з оздоровлення та відпочинку.

Таким чином, надання адресної соціальної допомоги для оздоровлення дітей які виховуються в сім’ях, де один із батьків працює у бюджетній установі буде відбуватися за умови придбання путівки до оздоровчого закладу на 21 день.

У разі виникнення питань або необхідності в отриманні більш детальної інформації звертайтеся до управління соціального захисту населення, а саме: каб. 203.

 

четвер, 05 Липня 2018 10:01 | Переглядів: 509

закрыть

Розмір шрифту: [великий] [маленький]

Схема кольорів: [біла] [синя] [зелена] [чорна]

Зображення: [чорно білі] [кольорові]

[+ Застосувати]   [- Скинути налаштування]